Када се
1998. године појавио, Пежо 206 је изазвао
невероватну количину одушевљења код свих
љубитеља аутомобила, јер је донео пуно тога
новог у нижу-средњу класу. Али поред свих
иновација, које су мање више стандардне код
свих западноевропских произвођача, 206 ће
бити запамћен као мали аутомобил
ванвременске лепоте. Ретко који аутомобил
из '98 се може похвалити дизајном који и
данас изгледа добро и затегнуто као тада.
Пежо 206 је ауто који је својим изгледом
поставио чврсте стандарде у дизајну, којих
се данас држе сви светски произвођачи. Али
време неумитно тече, те је Пежо одлучио да
избаци наследника који би био у складу са
гамом аутомобила која је тренутно актуелна
(х07). Како су прво 307 па затим и 407, 607, 107, 1007
(као и у складу са 407 редизајнирани 307),
поставили нову слику и имиџ Пежо-а, дошло је
време да се појави и нови ауто у истом
стилу – наследник 206-ице. Тако је сада пред
нама и целим светом, «тазе» представљен
207. Врло је дискутабилно причати о дизајну
новог малише… који више и није тако мали.
Просто, као да 207 тежи да буде што истији са
осталим аутомобилима из гаме, а поготово са
307. Просто је невероватно да Пежо није имао
више храбрости (као у тренутку избацивања
206-ице која је «авангардно» наследила
успешан али ружњикави 205). Велика «уста»
испод не тако «љутих очију», које су раније
биле заштитни знак Пежо-а, делују најблаже
речено чудно. Задњи део, колико толико,
задржава посебност 206-ице, која лепо оцртава
у стоп светлима, али «некако» ту нема шмека
којег је имао претходник. Дужи и шири,
207 јесте порастао доневши тиме већи комфор
и удобност, али…
Без даљег коментарисања о изгледу, овом
аутомобилу ипак треба прићи као крајње
софистицираном и сигурном возилу, јер у
себи обједињује све најбоље што француска
ауто индустрија (тј. концерн PSA) тренутно
нуди. Не треба сумњати ни у тржишни успех
али да би неки бренд остао легендаран
потребно је много више. Ако желите да
сазнате више о овом моделу, посетите
официјелни сајт Пежо-а и 207-ице на овој
адреси: http://www.peugeot.com/…/default.htm
Дарко Лекић
*напомена – Овај текст не треба схватити
као некаву оштру критику, већ као
субјективан осврт аутора на нови модел
аутомобила. Свакако остаје отворена
могућност да вам се овај аутомобил
«невиђено» свиди и поред изречених
критика.

Peugeot 207 – Да ли је дорастао легенди?
Дарко Лекић06. Фебр. 2006. 15:04
Последњи коментари:Сви коментари (6) »
nex15. Фебр. 2006. 20:35
bravo mitre tako se to radi
marko loeb15. Фебр. 2006. 03:42
ok stvarno si poceo ozbiljan tekst o dizajnu da bi ga lose zavrsio ajde
jednu reviziju istog pa onda da popricamo.
Legendaran auto je auto koji je prodat u vise miliona primeraka i koji je
doneo nesto novo. ne mozes ocekivati revoluciju svakih 8 godina.
e da verzija sa staklenim krovom je postojala i kod 206 i zvala s rolangaros
po teniskom turniru a svi se secamo reklame sa zanosnom francuskinjom
nex06. Фебр. 2006. 22:33
на ког кузму мислиш од нас двојице? ;D ;D
che06. Фебр. 2006. 15:50
Kuzmo, u koju si školu novinarstva išao care?
▼
Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.
ma neslusaj lekicu ovo je prava sloboda pravo slobodno novinarstvo bez pomoci sveznalica