edit Уреди тему

Коришћење светлосних група у LuxRender-у и Blender 3D-у за дизајн ентеријера

Ако икад пожелите да користите бесплатан рендерер отвореног кода LuxRender (после овог туторијала обавезно) за архитектонску визуелизацију, морате да савладате коришћење светлосних група. Коришћење светлосних група у LuxRender-у је прилично једноставно, а може произвести изванредне резултате, ако треба да прикажете дневну и ноћну слику исте сцене, различите комбинације осветљења ентеријера итд. Следећи видео туторијал поступно вас уводи у феномен „светлосних група“ од модела у Blender-у коришћења LuxBlend скрипте до рендеровања и играња у LuxRender-у. Поред видеа на Vimeo-у можете пронаћи и изворне датотеке коришћене у овом туторијалу. http://vimeo.com/5109661 За илустрацију коришћења светлосних група у LuxRender-у коришћена је једноставна сцена са само једном столицом ради бољег сагледавања размере. У сцени се налазе три различита светлосна извора:

  • Сунце
  • Светла на зиду
  • Свела на плафону

Да би користили светлосне групе потребно је да поставите јединствени назив за сваки материјал додељен појединачном објекту на који светлост утиче.

За сунце изабраћемо sunsky као тип окружења на језичку Cam/Env у LuxBlend-у. Ако сте све исправно подесили у главном прозору LuxRender-а појавиће се језичак Light Groups у коме можете контролисати интензитет и боју чак и ако је светлосни извор искључен! Одлична могућност са једном рендерујемо, а добијемо више различитих слика ноћну, дневну, са или без светала …

Последњи коментари:

nikoola02. Дец. 2009. 08:28

Ево још мало демонстрације: http://www.youtube.com/watch?v=-bsHA15YYhc

Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.