
Тема: KRAJZIS

Коментари:
Joj bre Chedomire…;D Prvo, sto pljunu Witchera…neoprostivo.Drugo, ne
meres porediti FPS sa time…no nema veze.
Kriza nije nelinearna u smislu kretanja po nivou.Da, isti je fazon kao i Far
Cry.Ali ono po cemu ima poseban nacin izvodjenja je nelinearan nacin
fajta i donekle kretanja- jer se radi o FPS-u, sa linearnim zadacima
„uradi ovo, ili ono“. Imas recimo bazu na brdu, na tebi je da odlucis odakle
ces da je napadnes, putem, sumom, rekom…naidjes na patrolu, odlucis da li ces
stealth, ili rambo…da li ces da im srusis palmu na put pa da im pucas
u rezervoar kamiona…sloboda kretanja nije bas tih 10m, neki nivoi zaista nude
ogroman prostor za manevar. To za AI se buni mahom decurlija, ali nisam ocekivao
od tebe, iskusnijeg:P …Kad koristis prigusivac recimo, Korejanca ubijas ihaaaj
teze.Skines prigusivac i pada od tri metka u telo.Headshot ubija odmah, ako ga
spucas u lice (sa prigusivacem) a ne u shlem.Naravno, nadam se da igras na
delta tezini, posto je sve ispod smejurija…i nazalost, dosta lakse od Far
Cry.
Takodje, za razliku od svih drugih pucacina, AI ovde NE MOZE da te primeti kad
se krijes u rastinju.Ako zelis da vidis kako to moze da iritira, sa sve crncima
koji imaju bulletproof treger majice i mozak pcele, probaj najgori FPS prosle
godine- Far Cry 2. Ovo za damage uostalom i ne spada bas u Ai rutinu.Ai ovde
zna da opkoljava i da koristi zaklone.Narocito ako im se da dovoljno prostora
za manevrisanje, kao sto je shuma sa puno drveca i kamenja, i kad se pojave
malko nabudzeniji korejanci.Naravno, Ai je daleko od savrsenog, ima neke
tripove, ali cenim trud i izvedbu. S druge strane, NE MOGU VISE DA SMISLIM
rail-shootere koji ti ne daju ama bas nikakav izbor, pa ni tih „10 m“
levo-desno ko sto ka'es.A Ai se svodi jedino i samo na masovnost botova,
i smesni skript koji im svima kaze da se spawnuju iz jedne tacke do
beskonacnosti, sve dok igrac ce predje 3 m unapred, pa onda jopet, ali iz druge
tacke. A o Ai-ju ni govora…ne znaju nista, samo sto mogu je da ginu
i istresaju beskrajne rafale i bacaju bombe UVEK pod noge bez obzira gde si,
iza kog zaklona, ili pak trcis, stojis u mestu…Ali ako se ne ponasas „po
pravilima“ , tj. kako su lenji programeri zamislili, vidis kako skript pucketa
tu i tamo, botovi rade smesne stvari, nisane ledjima okrenuti a pogadjaju tebe,
kerovi koji trce kroz zidove,…itd itd…
Ja razumem ljude kojima su takve igre vr' …i meni je OK za jedno prelazenje
i nista vise…malo adrenilan, malo ovo te ono, pa pocne da smara i onda krenu
u oci da mi padaju propusti i uzasne greske…Deset 'iljada nemaca izlete iz
rajhstaga i svi idu u dve linije i poginu od moje puske u istoj tacki
praveci istu animaciju…i tako sve na stepenistu sirine 5 metara, dok moj
komrad BOT najzad ne dotrci do mene (jerbo sam zajebo njegov skript i istrcao
previse napred ne pobivsi dva nemca na krovu iza, koji nisu radili nista,
nisanili kroz zidove) i NAJZAD digne u vazduh nepremostivi zid od tri dzaka
peska kako bi prosli dalje. No, nema veze…zabava je zabava.
Prvo… ja prduckam od meraka… a ne da bi imao najjaci
prdez, kao sto to cinis ti…
Drugo… ja prduckam sa stilom
Trece – DLC jednog dana treba da predje nesto…? To sto
radim poslednjih godinu dana pa nemam vremena, a presao sam samo (na pr.) RA3,
DMC4, Jerrico i GoW (tu i tamo jos nesto sitno tipa Grid, MotorM4X…), ne
umanjuje cinjenicu da sam presao brat bratu 10 puta vise igara nego ti
(u svojom dugogodisnjem druzenju sa igrICAMA)… Tako da nemo' da me prozivas
za to… za jedno 10 godina mozda me pristignes u igranju ito ako izdrzis da
do 40-te cepas igre ovim tempom, kao poslednje 3–4 godine… ;D ;D
Cetvrto… Sasvim je jasno zasto je tebi Krajzis (a ranije
FarCry) vrh vrhova, kad u zivotu nisi imao prilike da iskusis „gromade“ ( ) kao sto su SystemShock (1i2), Diablo, DeusEx,
Myst, Universe, Elite, The Longest Jurney, Silent Hill, Doom (1i2),
ChronoTriger, Syberia, Warcraft, (o Duke Nukem-u da ne govorim) … Doduse za
neke stvari ti skidam kapu, kao sto su Stalker, Oblivion ili taj Witcher, koje
su sve neosporno odlicne igre za pamcenje… Ali velicati igru (ito njen AI ili
nelinearnost) koja SEM fantasticne GRAFIKE nema nista drugo (ali bas nista)
posebno sto je odvaja od srednje dobrih i dobrih pucacina… je po meni
klinacki… Lepo priznaj… „Jeo sam govna radio sam to i to…“ …
Peto .. Duke Nukem 3D iz ‚95 godine je igra koje se ljudi
(ali svi ljudi) koji su je igrali secaju sa tonom (1000kg) neverovatnih
zivopisnih impresija koje ne blede… dok ces se ti za 2–3 godina secati
Krajzisa isto kao sto se secas FarKraja… Uuuu sto je lepa voda… vidi
palme… wow… wooow… wow… Kakav crni gameplay, AI ili nesto slicno… Boze
me sakloni… Znas koja igra je imala AI za pamcenje .. ? .. Prvi HalfLife… To
i sam znas (cini mi se da si ga igrao)… ljigavci su bili glupi, zubonje su
bili napaljeni da te glocnu, a sama pomisao na specijalce, koji se kriju iza
zidova, pregrupisu, opkoljavaju te i zvrndaju motorolama, izazivala je
kostobolju… E to je bio san snova… Ni jedna pucaljka to nije prevazisla…
Mislim da je jedino Halo imao par svetlih momenata…
Sesto – Kristina vrati se…! :RnR:
Sedmo … Mislim … sto je mnogo mnogo je… Chedo brate
moj… reci nesto! Brani cast Colovog Dutija!
Osmo .. Eh da, setih se… Nije tacno da nisam probao
Krajzis… Presao sam 3 nivoa… Da, da (!) igra ima NIVOE… A definicija
„nelinearan nacin fajta“… bahahaha… pa to ima i Doom1 .. da odlucim
dal‘ da napadnem cudovista od napred ili sa druge strane… Dal' da pucam
shatganom ili railganom… Hmmm RPG! ;D
Sad ću da kažem nešto najiskrenije. Definitivno se Neša razume u igrice
više nego ja tj. tehnički je potkovaniji ALI! Ja pričam kao gejmer i ne
zajebavam i kontriram nikom.
Samo da vam ispričam šta me je zadnje iznerviralo i ODMA se vraćam na KRIZU.
Elem, igram ti ja FM2009 sa mojim omiljenim timom Matalac iz GM-a i ćeram se tako ja sa mnogostruko jačim
protivnikom kad ono moj defanzivac napravi penal. PEDER! E sad, dešava se, al
ne more da bide da posle pet minuta regularnog toka utakmice ISTI IGRAČ na
ISTOM MESTU PONOVO napravi penal – verovatno na istom igraču MOMENTALNI UNINSTAL!
Elem, kod KRIZE, prvi susret sa Korejancima, borba prsa u prsa, ja na metar od
njega. Sunem mu jedan ŠANŽER u prsa … ništa … DRUGI!!!! … ništa.
..... malo je falilo za onaj UNINSTAL TO je ono
što je meni neobjašnjivo i neoprostivo! Verovatno je AI rutina očekivala
jedan FALKON PANČ pa sam džab džabe ispucao svu džebanu. Elem, pt2, svaka
igrica pati od neke ovakve bolesti. Ali opet pričam kao priprosti gejmer –
kad te igrica smori nekom ovakvom glupošću na samom početku – nema tu
duše – najozbiljnije. Sad da me pitaš da li patim neku borbu iz Krize –
rekao bih ti ne. Al ceo život ima da pamtim iskrcavanje u Normandiji u
„spašavanje redova rajana“ stilu uz koje smo balavili u sobi 24. E,
potseti me Leksi! Gledao sam Silent hill – the movie. Ko je igrao igricu –
OBAVEZNO DA ODGLEDA I FILM!!!!
Tek si sad odgledo film??wtf… Ne znam Che…ja jednom nisam doziveo da
korejanca ne mogu da ubijem cestito…OSIM, ako sam ustekan na brdu pa ih
snajpujem iz daljine sa kalasem/scarom, pa jos sa prigusivacem- onda treba
ihaaaj metaka da se dotuce…Nema tu Ai rutine koja nesto „ocekuje“ i to je
ono sto mi se svidja.Mozda si naleteo na BUG. E to iskrcavanje u Normandiji
pamtim i ja i te kako, i jedno od omiljenih momenata ikad…ALI- to je bio
dobri stati MoH, gde nije bilo beskrajnog spawnovanja protivnika, gde si isao
sam na Nemce a ne sa retardiranom druzinom GinemGinem;D I gde igra nije bila
puki showcase za multiplejer, igra je bre trajala, a ne pisljivih 4.5 sati.
Takodje prvi CoD i iskrcavanje u Staljingradu…fantasticno…ali otad se
sve WW2 igre pretvorise u moodo (sto se tice singleplayera), kao i maltene svi
FPS-ovi u moderno vreme ili SF…jedno-te -isto, rokci po botovima po
hodnicima/tunelu/rusevini/klisuri…
Tu i tamo se pojavi nesto da valja, ali mi je brate dosadilo. Ocu da MOZEM da
liku probusim gumu, da mu strmeknem drvo na glavu, da ga gadjam kontejnerom, da
mu srusim zaklon, da glumim predatora ili ramba i da ga DAVIM jerbo sam
u mogucnosti;D Sve je to u sustini stvar ukusa, naravno…ali eto, meni je
malko dosadilo…i nazalost, s obzirom kakav je EPIC FAIL bio FarKraj2, ne
nazire se neka nova igra sa tim sto ja ocu, bar do nekog sledeceg Crytekovog
naslova.:)
Sad ću da kažem nešto najiskrenije. Definitivno se Neša razume u igrice više nego ja tj. tehnički je potkovaniji
Pocrvenecu Chedomireeeee…;D;D
ЦОД франшиза је дефинитивно прешла у форсирање мултиплаје – И ТУ НЕМА ПРЕМЦА – тако да немам намеру да је браним … Мада ми је КРИЗА једноличнија од ЦОД-а. Мисим, ко није био одушевљем пуцањем из „Летеће тврђаве“ у 4-том делу? А и она МОХА је факат ЦОД 0 – а разлоге за то и сам знаш Ал ево овако – КРИЗА ти дође као лош секс са прелепом девојком. Ок? Капиш?
NIsam bukva Chedomire…:P To vazi za tebe, za mene jok. Skapiraj i ti da mi je nekad bilo zanimljivo igrati MoH-a, i CoD1…vise nije.Nekad je MoH (a i prvi CoD) bio „mirnija“ i prizemnija igra, sa POVREMENIM „roshtilj“ deonicama gde si sedao za mitraljez/top/stagod, ili odradio neku vrstu holivudskog napada/iskrcavanja i ubijao horde botova koji se spawnuju dok se nesto ne odradi, sve u cilju docaravanja te jelte ludnice ratovanja, ma idi begaj, ako je neko lud to su izgleda bili Nemci…Kasnije se CoD pretvorio u JEDINO takav tip bezumnog rostiljanja.I onda postade sve isto i ne menja se vec godinama, samo se promeni scenografija i nisu vise ludi Nemci kamikaze vec teroristi i zli Rusi, a-je!.Bilo da je Normandija, Staljingrad, Irak, Rusija ili Pacifik- ISTA igra na ISTOM endzinu iz praistorije.Ono sto je prolazilo pre sedam-osam godina i bilo woow, vise ne mere…jednostavno, nije mi vise zanimljivo…jer je predvidivo. Steta sto je taj trend iskvario i jedan Brothers in Arms, odlican WW2 fps sa iole ovozemaljskim ratovanjem…pa se i on naprasno razvodnio i istopio u patetici i rostiljanju bez mozga i logike. To sto ubace secerlemicu u fazonu te letece tvrdjave mi ne moze izbrisati gorcinu koju mi je ostavilo ono smaranje i parodija na kraju nivoa u Pripjatu…gini, trci, gini a oni nadiru li nadiru, petorica okruzila mog ranjenog kolegu i stoje na 1m od njega (a i na njemu) pucajuci na mene a ovaj ih pljucka s pistoljcicem i ne ubija ih, ja skacem ko zekan oko luna parka i udaram u nevidljive zidove jer mi igra ne daje prostora za disanje a botovi ne kapiraju nista…ili ona uber genijalnost sa trcanjem nizbrdo u Rusiji gde jedino ja mogu da poginem i gde svi pucaju na mene (i ortaci i neprijatelji) a moj SAS vod sve andedovi- itd, itd …mnjah…no thanks…ako nesto dodje ko los seks pa jos sa ruznom djevom, onda je to-to…bolje lepa, ako nista, bar mi je lepa3:)
Pa kao što rekoh, ni Kriza ne pati od nedostataka takvih epskih momenata!. Ja još uvek ne mogu da razlučim kad sam igrao Krizu a kad Folaut 3 – zbog onog nosača aviona. Trči gore – trči dole – pucaj u Bosa. Ti uporno pokušavaš da objasniš kako je Kriza jedinstvena i kako se tu nešto specijalno dešava – AL TU NEMA NIŠTA SEM LEPOTE PRIRODE! Taj zadnji bos-fajt na nosaču aviona – mislim – spejs invejders u 3D. Evo moram da pomenem još jedan besciljni FPS koji mi se dopao – „Ozbiljni Štef“. Kad zilijon karakondžula nagrne na tebe moraš da budeš itekako taktičan da bi preživeo. I nemi tu ništa ne smeta – jer to je i sama poenta FPS. Ako hoću neko taktiziranje pri napadu – onda su tu čisti taktički šuteri tipa – swat. Ako hoću neku zaluđicu – onda i neki šuter koji ima RPG momenat tipa Štroker (koji je super igra al velika šteta zbog bagova). KRIZA nema ništa od ova tri – već je samo – lepa.
moja lista FPSa po pitanju kompletnog utiska :
1. Undying
2. Return to Castle Wolfenstein
3. Crysis
po pitanju grafike Crysis pa 20 mesta prazno
Sta da ti kaem Che…jednostavno, meni to nije isto…old-school bos fajt
koji se desava na poslednjem nivou jeste klasika i to je i poenta…bas zato
sto je na kraju igre, a ne da traje non-stop od pocetka do kraja gde je sve
skriptovano i nabudzeno vestacki da se stvori atmosfera…vise sam u fazonu da
ja diktiram tempo, da ako zelim krkljanac, zaletim autom u gomilu neprijatelja,
ili ako mi to dosadi, krenem opusteno da grabim jednog po jednog…
Ne kazem da je Kriza jedinstvena, i jako mrzim kad mi stavljaju reci u usta,
jedino sto ocajnicki pokusavam da objasnim sta razlikuje tu igru od vecine
drugih danasnjih FPS naslova.Open-world pucacine (a da nisu RPG) su zaista
retkost i to je cinjenica, posle FarCry dosla je Kriza i onda FarCry2..Tu su
bili i Stalker i jos dva neuspesna pokusaja.
Ako tebi nije nista narocito osim lepe prirode, ok…necu sad da se bacim
s mosta.Meni je eto ovakav tip FPSa vrhunski, mogu da ga prelazim vise puta bez
da mi dosadi, itd.
Cedo… ccc… pa kako si smeo da taknes na Krajzis.. To ne samo sto je najnelinearnija pucachina koja postoji vec ima i najjaci AI koji je nesov 4-vorojezgarni Intel ikada video (kako samo to zvuci posle svih godina AMD-ovanja i balavurdjenja u 24 protiv, i uvek, protiv sada mu maticne firme). Kako je lepo kada covek gricka sopstvene brabonjke, koje je godinama sejao po livadi… Da ne pominjem sprdanje na racun „prigovora savesti“ a onda glavljenja u isti princip da bi se pobeglo od vojske o kojoj smo najveci strucnjaci (verovatno cekamo „5.56“ standarde)… bahahaha … nego odo' u prevelik oftopik na racun Nexyza… a to ipak nije fer! Daklem Krajzis… covece…
Cedo sram da te bude… diras na taki nelinearan svet … gde mozes da setas i komatas palme, i da nosis burice i gume unaokolo i bacas… i jos ako si nVidiot… moze da se desi da te gume i lepo padaju i ockachu po livadi i pesku, kao da Njutn nije ni postojao, vec da imaju u sebi 250% udzbenika fizike za proracun. Molim te, toliko ostrvo… gde ima ambijent okolizn, i antiskopik i analajzing… ccc… Al' ajde sve to, nego da pljujes AI. Mislim stvarno Cedo, nisi fer, pa oni korejanci su bre povezani na kolektivni mozak King (Mah)Jong ‚ill-a i svi imaju zadatak da te izchopaju po zakonima termodinamike… Alo b‘e! To je legitiman razlog za posedovanje jos jedne neVidije koja ce proracunavati AI… jer ti definitivno nemas hardver koji bi to proracunjavao (kao sto to ima jedino Nex u potezu Mladenovac-Kraljevo-Raska-N.Pazar i Sabac-Valjevo-Bor-Negotin)!
Znaci.. jos jednom, sram te bilo Chedo… stvarno.