Тема: KRAJZIS

Eve malo da nacnem temu… http://www.youtube.com/watch?… http://www.youtube.com/watch?… Puno se prica o ovome na netu…a imade i zasto.

Коментари:

koya 2007-11-15 08:30:24

o boy, o boy, o boy, o boy !!!
jako sam zadovoljan kako krizira moj komp
core 2 duo 1.83GHz 2G ram, gf7600GO, zbog graficke nisam ochekivao da cu moci da igram u medijumu, ustvari da igram uopshte, dodushe fps ponekad pada i na 10 kad je pucnjava, ali bez obzira – Charliji najebavaju
Hocu da kazem sledece: mislim da su crytec odradili hell of a job po pitanju optimizacije (i mnogo chega drugog, al o tome se vech prichalo)
igra jeste brutalno zahtevna ali je 4 puta brutalno grafichki kvalitetna
Kada bi podesio detalje na oblivionu i krizi tako da frame rate bude isti
(very high na oblivionu, i low-medium na krizi) crysis bi izgledao 2 puta bolje.
Mislim da Crysis preti da bude best FPS of all time, pre nego shto je i izasao
Pitanje 1: zelim maximalno da opteretim procesor i memoriju, a da rasteretim graficku, jer mi je ona usko grlo. trenutno mi je sve na medijumu podesavaljima, sta da smanjujem, a sta da povecavam? Hajde, hardver freakovi da vas chujem?
Pitanje 2:destruktivno drvece, volumetric clouds – toga ima i na medijumu, kada kazes trava koja se pomera – mislis na collision ili animaciju? sunshafts – wtfisthat P.S. : balavim na Nano suit features-e i armor tweak-ovanje

koya 2007-11-17 11:01:14

evo, fakultativna subota na poslu, pa sam probao Crysis na render machini ( 2 xeona – sve ukupno 8 procesora, 2 giga rama, i 7600 na 512 MB mem) i izbalavio na very high podesavanja, al graficka gushi, fps ochajan

nex 2007-11-19 21:38:50

graficka ce uvek gusiti krizu na maks podesavanjima…bar jos godinu i po dana 

nex 2008-01-21 00:15:58

http://www.snotr.com/video/731
Ima jos na tone slicnih egzibicija…po­trazite na jutubetu

nex 2008-02-04 13:43:07

dakle, ko nije probao DEMO, neka proba:
http://na.llnet.cdn.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exe
Igra je:
-GRAFICKI BRUTALNA
-BRUTALNO ZAHTEVNA
Uz demo dolazi i Cryengine SANDBOX editor!
Very High setovanje je po defaultu rezervisano samo za Vistu i DX10…ALI:
Very-high tweak za winXP daje rezultate da se vilica ne odlepljuje sa poda.Parallax occlusion, ambient occlusion, real soft shadows, subsurface scattering, destruktivno drvece, trava koja se pomera (ne sva), volumetric clouds, volume lights, sunshafts, dim od particles-a, itd, itd…
Ovo je strasno kad se vidi u pokretu…realtime izlazak sunca-oblivion izgleda bedno u odnosu na ovo.SVE ima mekane senke, ukljucujuci i to drvece u daljini, ali i oblake ;D Tweak:
http://www.benchmark.co.yu/forum/attachment.php?attachmentid=29907&d=1193618307 Settings:
Ovde je fora da je „high“ pretvoren u „very high“ 

nex 2008-02-13 23:59:17
koya 2008-03-31 13:58:14

aha, pustili su samo AO prolaz, super, inace pre neki dan chitam Project offset developers blog, tamo isto ugradjuju AO i naglasavaju da su inspirisani crysisom

nex 2008-04-01 01:48:26

SSAO Feature u akciji.Prvi put primenjeno u video igri, kao realtime.
http://video.google.com/videoplay?docid=-2592720445119800709&hl=en

nex 2008-08-09 01:07:40
koya 2008-08-28 12:17:54

http://www.videogamer.com/videos/player.html?vid=2400
i jaoj, nex dolazim kod tebe da vidim ovo u full ditejl

Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.