
Тема: KRAJZIS

Коментари:
Шта све андриал3 игре имају набилдоване ликове, који непрекидно псују?
;D Jok…vizuelno lice…teksture, svetlo na sceni, shaderi…
Ево нешто налик http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=152343
1 – SSAO only
2 – SSAO + scene
3 – Light scattering
4 – DoF (mousewheel – change focus)
5 – Chromatic abberration
6 – Cross shaped bloom Нови филтери у Blender-овом Game
Engine-у!!! Код DLC-а на ATI-ју неће да шљака.
Пробао на интегрисаној NVidia 6100 у фирми и
ради!!! 2–3 фрејма у секунди, али
добро …
Код DLC-а на ATI-ју неће да шљака. 3:);D3:)
NVIDIA 6800GT свега 10-так фрејмова у секунди.
Os' novu graficku?3:)
Колико твоја гура фрејмова?
Solidno…v Instalirah jedan yebacki mod, opicio 4XAA enhanced,
plus MSAA za transparenciju, da uzivam u slikama;D Zrelo za novu graficku;D;D
http://www.youtube.com/watch?v=7U1Vj5c32Kw&feature Krejzis
EroCki izgleda…
Shotovi izgledaju fantasticno… ali… (ovo Nex nemoj docekati na noz, zato
sto je ovo moje razmisljanje na temu vizuelne prezentacije uopste, i nema veze
sa Crysisom i sl.)
Dakle „ali“ se odnosi na ovo… U kom smeru ide realtime rendering, odnosno
realtime simulacija stvarnosti… Ovo sto vidimo gore izgleda super, ali samo po
sebi namece par pitanja…
- Da li je buducnost igara da simulira stvarnost ili film? Skrinsotovi koje si okacio, pokazuju nesto sto vise lici na simulaciju filmske kamere (optike), nego li na pogled koji vidi nase oko… Covekovo oko ne zamucuje toliko mnogo i na taj nacin… a i ako ima zamucenja van fokusa pogleda, uvek ce biti diskutabilno, kako naterati endzin da izostrava (u milisekundi kako to cini nase oko) deo ekrana koji bas moje oko zeli da vidi! Pomeranjem misa pomeamo celu glavu a ne samo oko… Mislim ima tu problema, i zavrzlama… Moguce resenje je neka fora sa dva „kursora“… Jedan bi mogao da bude centriran na sredinu ekrana i simulirao glavu… a drugi bi bio kursor ociju, koji bi izostravao i po dubini… mislim.. to je problem izvesti sa klasicnim upravljanjem tastatura+mis… ali ko zna – ako zazive ovi „mind control dzojstici“.
- Problem je… Kako objasniti efekat na ekranu koji je podosta zahtevan,
koji, medjutim, „zamuljava“ sve te silne detalje (poligone i hires
teksture, sejdere, norm. mape i sl.) koji su, opet, sve vise zahtevni, i cini
ih nevidljivim zarad simulacije DoF. Mislim, koja je poenta imati pred sobom,
prelepo modelovano (detaljno) oruzje, koje ce sve vreme tokom igranja biti
zamuceno!!! Hmm… ne znam… Na pr … bas mi je debilno da je ovaj dzip na
slici, toliko mutan, da bi na 3–4 metra ispred njega stojao izostren
put!!!
Kontam da je samo zamuljavanje po daljini (to sam cini mi se prvi put video u Call of Juarez), nesto sto ima smisla… Jer se time postize efekat da je svet oko igraca ostar, a daljina slabo vidljiva dok se do nje ne dodje ili dok se ne „zumira“ nekim dvogledom/snajperom i sl.
Na kraju videcemo na sta ce sve da izadje… Za sada ovo izgleda kao
zanimljiv timeline demo… koji verovatno ima buducnost… ali bez preterivanja
i uz obazrivo „skriptovano“ koriscenje…
'Ajde Nexus, bas me zanima sta ti mislis o ovim sitnicama… Dakle budi
ozbiljan, posto sam se trudio da ne hejtujem, i ozbiljno iskomentarisao sve
ovo…
Da, a bitno je da istisnu onaj budjavi uMreal 3 endzin, smorise vise sa njim…sve igre lice jedna na drugu (cast jednom izuzetku- mirrors edgeu):)