Међународно
еколошко удружење Greenpeace нуди
дизајнерима глобалну промоцију њиховог
дизајна постера кроз конкурс 2009 Greenpeace Design
Awards.
Основна порука постера је: Буди део акције (Be a Part of the Action) – мада сам текст не мора да се појави на постеру. Поред осталог постер треба да диже еколошку свест и инспирише људе на акцију. Посебну пажњу треба обратити на циљну публику. Greenpeace је навео четри основне циљне групе: моћне брокере, навијаче, савезнике и „моћне јединице“ – групе појединаца чија колективна акција може допринети променама. Потребно је дизајн постера наменити некој од ових група, а не за све. Радове ће оцењивати тим водећих аустралијских дизајнера. Радои се примају до 15. јуна, а можете их послати преко Greenpeace Design Awards сајта на коме можете пронаћи и детаљно упуство.
Само напред.