edit Уреди тему

Odgovor na pismo zadovoljnog korisnika "Ranaulta"

Ненад Нешовић11. Јан. 2009. 12:54

Dear Mr. Ilic D.

We have received and analyzed your complain letter regarding the „mushice“ issue on Renault Megane cars.
Unfortunately, we were unable to find this term (mushice) in our databases and we kindly ask you to send to us more detailed specification about.
Also, please be so kind to translate in English the following expressions: „Nataknem vas na ku*ac i vas i vase govno od auta“, „*ebem li vam majku vasu klosarsku“ and „poserem vam se na vas servis reno“.

Sincerely yours,

Michel Mouton
Customer Service Representative
414 Avenue Miramax, DC668, Douai, France

*************­************************­************* *************­************************­***

Последњи коментари:Сви коментари (17) »

marko loeb19. Фебр. 2009. 11:48

jok

nex15. Јан. 2009. 21:40

Mitre, tebi opet malo dosadno, a?3:)

marko loeb15. Јан. 2009. 20:45

jok

nex14. Јан. 2009. 16:47

Sto da menja naziv teme?Covek je poslao pismo rAnaultu i tako i treba da stoji…sa navodnicima, kapiras?:*

marko loeb14. Јан. 2009. 16:44

a ko ce da promeni naziv treme i ranaulta u renault

Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.