Тема: Greenpeace Design Awards 2009
Међународно еколошко удружење Greenpeace нуди дизајнерима глобалну промоцију њиховог дизајна постера кроз конкурс 2009 Greenpeace Design Awards.
Основна порука постера је: Буди део акције (Be a Part of the Action) – мада сам текст не мора да се појави на постеру. Поред осталог постер треба да диже еколошку свест и инспирише људе на акцију. Посебну пажњу треба обратити на циљну публику. Greenpeace је навео четри основне циљне групе: моћне брокере, навијаче, савезнике и „моћне јединице“ – групе појединаца&h
Коментари:
nikoola
2009-04-01 11:05:08
Само напред.
Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.
ovde bi bilo dobo da neko posalje majmunsku glavu iz blendera