Тема: Greenpeace Design Awards 2009

Међународно еколошко удружење Greenpeace нуди дизајнерима глобалну промоцију њиховог дизајна постера кроз конкурс 2009 Greenpeace Design Awards. Основна порука постера је: Буди део акције (Be a Part of the Action) – мада сам текст не мора да се појави на постеру. Поред осталог постер треба да диже еколошку свест и инспирише људе на акцију. Посебну пажњу треба обратити на циљну публику. Greenpeace је навео четри основне циљне групе: моћне брокере, навијаче, савезнике и „моћне јединице“ – групе појединаца&h

Коментари:

nikolar 2009-04-01 10:50:36

ovde bi bilo dobo da neko posalje majmunsku glavu iz blendera

nikoola 2009-04-01 11:05:08

Само напред.

Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.