edit Уреди тему

Нови Autodesk 3D Studio Max 2008

Ненад Нешовић18. Авг. 2007. 13:12

Најављено је ново издање по многима најбољег 3D алата. Нова верзија доноси интересантна унапређења:

  • Приказ бачених и сопствених сенки у прозору, у реалном времену;
  • Унапређења sub-object селекција;
  • Унапређени експортер за комплетне сцене и податке;
  • Велики напредак у брзини приказа сцена са великим бројем полигона;
  • Унапређена адаптивна деградација у сценама;
  • Потпуна подршка за Vista OS и DX10.

http://usa.autodesk.com/…servlet/item?…

Последњи коментари:

nex18. Авг. 2007. 13:12

A, za maya fazone sam mislio ono kad uzmes cetkicu i napravis travu koja se njise na vetru …shala.
Eve jos malo o maxu…
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=9997279

koya18. Авг. 2007. 12:23

sta su maya fazoni? ne bi da pljujem alat zahvaljujuci kom „leba jedem“ ali DOBRO SU SE SETILI !!!
zbrush 3 je ochitao svima lekciju po pitanju viewport prikaza, da nema aliasing-a pomislio bi da je render, shteta sto zbrush ne predstavlja nikome konkurenciju jer ima univerzalan koncept, inace bi se stvari po pitanju kvaliteta preview-a mnogo brze menjale
Graficke karte j..u kevu u igricama a u maxu da bi u viewportu video obicno ogledalo moras da se j..avash sa dx materijalima.

nex15. Авг. 2007. 15:57

ne znam tacno na sta mislis, ali maxevi odavno imaju dx realtime preview za shadere…postoje i pluginovi za full render u realtimeu…ne znam, max nikad nije furao maya fazone
Inace, firma Autodesk je nedavno kupila Skymatter studio, autore Mudboxa …imperija raste hehe.

nikoola15. Авг. 2007. 15:05

Онда му је сувишна опција Render.
Једноставније и брже је урадити Print Screen.
Да ли он има опцију као Блендер, OpenGL рендер (односно DX рендер) у реалном времену?

Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.