Octane Render is a GPU based, un-biased, physically based renderer that supports Blender. It uses the processor in your Nvidia GeForce 8000 (or higher) graphicscard. Octane is priced at €99,–. Some of the new features are the physical daylight system with sun and sky, bump maps, normal maps, opacity/alpha maps, spectral thin film coatings, smooth group support, support for the new Cuda 3.0 system, an improved user interface, many other tweaks and many bugfixes. This release also brings a native version for Mac OS X, and works on Leopard (10.5) and Snow Leopard (10.6), along with 32bit and x64 versions for MS Windows, and a 64bit native linux version.
Последњи коментари:
Није спорно да се ради на више монитора, у више прозора, преко целог екрана или у делу издељеномг прозора (све то може у Blender-у), све има своје предности и мане у одређеним ситуацијама, само кажем да овај додатак (вероватно и сам Max, не знам) не нуди ту могућност избора.
C C C…
Naravno da nije u glavnom prozoru jer da jeste, samo bi pravio probleme. Ovako
je prilagodjen za rad na dva i vise monitora i ne zauzima workspace, Coba
… Mi u max-u volimo da radimo u fullscreen a
ne podeljenog ekrana, kad ne mora…
Каква је ово интеграција, кад није у
главном прозору, већ у помоћном?
И да би дошао до њега треба да подесиш тону
ствари. Cycles+Blender то је интеграција, на дугме
пребацујеш измећу рендерованог, сенченог
или жичаног погледа у истом прозору. И у
самом рендерованом погледу можеш да
селектујеш и помераш објекте. Јасно ми је да
то није могуће у Max-у јер му није отворен код
(док неко у Autodesk-у не седне и угради нешто
слично у њега), али свака част људима који
стоје иза Оцтане-а и на овоме, људи извлаче
максимум.
Izbacili su i integraciju sa maxom danas http://www.youtube.com/watch?v=HlBZdtiBvuI&feature=player_embedded
Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.
Izbor je jasan – ovako prozor mozes da pomeras gde god hoces, a kad je u viewportu – ne mozes. Ovako koristis ceo ekran za modelovanje i nisi ubiven na komadic monitora. Ako je neko toliko tvrdoglav da u ovome vidi manu i neku nedovoljnu integrisanost, ja tu nemerem nista, osim da mu predlozim da proba neki ozbiljniji poso od renderovanja majmunske glave, po mogucstvu na dva monitora Ako ni to ne valja, nego se bas oce u krajnost po svaku cenu, onda lepo podelis na 4 viewporta kao i do sad i namikeris render prozor preko jednog i dovidjenja … eto ti izbor . 3:)
I VrayRT i iRay rade na identican nacin, btw.