edit Уреди тему

Plivach

Ненад Нешовић30. Нов. 2008. 21:42

Moj PRVI pokusaj u ZBrush…Malo sam se zezao i pokusao da zbudzim Micha Bjukenena hahaha…btw bilo je po secanju, bez slike, sledeci put radim sa slikom :D
Inace, ZB je cisto zezanje, mnooogo dobar program :) Ovo sam zbudzio za par sati…

Последњи коментари:

nex10. Дец. 2008. 20:12

hehe ekstra saveti;D

koya10. Дец. 2008. 18:45
hej, pa ovo je vrlo dobro, imam par komentara, koje verovatno i sam znas, ali u ime SCARA, evo napisacu koju
za neorganske obilke kao sto su u ovom sluchaju naochare, edge loop je nezaobilazna alatka, a nije ni lose postavku za takve oblike odraditi i u maxu ako imas problema u zbrushu kad ti ispadne ovako plastelinski oblik (ok, znam da ti naochare sad nisu bile prioritet, nego faca)
retoplolgija objekta na samo da je korisna nego i zabavna kad se pravi, a pomocu nje 8 mil. poligon. subtool izgleda 2 puta bolje i detaljnije nego bez nje, na kosi se vidi neka slaba rezolucija, ili kao da je radjena bez tableta
svidja mi se sto imas ostrih ivica, sto je obichno problem na prvim zbrush modelima
i tnx god sto nisi pravio chudoviste

okacicu i ja nesto, da ne bi filozofiro bez zaledja a evo i par zapovesti za sve zbrush startere

  • DON'T go crazy on the subD, start low, go high.
    • The MOVE „brush“ is your friend.
    • Buy an Anatomy book.
    • Turn the SMOOTH brush down first thing.
    • Form is more important than skin wrinkles, battle scars, zits, and anything else that requires 7 subD's!
    • Save often.
    • Buy a tablet if you don't have one.
    • Edge loops are important! (but not really if you stay in Zbrush)
    • Polygroups are your friend.
    • If you wish Zbrush could do it, someone already has a plugIn for it (mostly).
    • Have fun.
    • Have fun.
    • Have fun.
    • Sleep is good.
nikolar01. Дец. 2008. 14:34

jel su ovo naocare sa bojenja

nex01. Дец. 2008. 12:53

jeste…mada ovako isto izgleda u viewportu…samo bez blagog depth filtera:)

nikoola01. Дец. 2008. 08:15

Да ли је и рендер у ЗБ-у?

Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.