Тема: BARRICADE
Коментари:
1. dobro nemoj da menjas, al ko ce da plati mog ochnog lekara
2. ok slazem se, ali ja ne govorim o tachnoj nijansi crne , nego njenom odnosu
sa zidom – dobar composting je dobar na svim monitorima
4. mozda imas fresnel i na gumama, pa ti je najjaca reflexija po ivicama, ubi
je ili na fresnelu uradi „swap coloure“ a belu smanji na 50%sivu
5. kako se to zove? mip-maping – kada ti je ostar ugao sa povrsinom i kada
je textura daleko, ne znam resenje, jedino v-ray displacement
nadam se da nisi ovo jos okacio na cg, imam par predloga:
1. kompozicija: wide screen – super, ali scena ti je otisla mnogo u desno.
Chak i da imas neki akcenat u drugom planu na levoj strani slike, auto bi ti
opet bio previse blizu ivice formata
2. svidja mi se sto su texture zida tako kontrastne ali pored njih auto izgleda
ispijeno (verovatno zbog losih HDRI podesavanja na reflexiji limarije, ili
nepravilnog fresnela). Iskreno, ja sam prvo video ovaj sexy zid pa tek onda
auto. Ne dostaje mu ona sochna crna boja, mean look, zbog koga si verovatno prvi
put i pozeleo da ga izmodelujes. Ukoliko ne uspes ovo da resis u renderu
probaj sledece: iskljuci GI ali ostavi Vray render, podu i zidu daj apsolutno
crn standard materijal, autu daj apsolutno beli standard materijal sa 100% belim
self illuminationom. Ono sto izrendas ti je selekcija auta u photoshopu.
poigras se sa levelsima i contrastom i trebalo bi da bude ok, crna boja koju
dobijes ce super da legne na ove boje zida, sto ti je verovatno i bila ideja
pri izboru textura
3. slika ima plavkastu gamu, feeling oblacnog vremena. Ako si vec odabrao ostre
senke ispod auta, daj mu ga po zutoj boji na celoj sceni, meni ovako nije
uverljivo
4. mislim da bi gume trebalo da budu tamnije, ili barem ovaj gornji deo gde je
ova zuta prasina (ili reflexija?)
5. ne svidjaju mi se ni ove fuge na asfaltu, mozda bi mogao da izmodelujes ili
naslikas nepravilno izlivenu bitumensku spojnicu
6.ova drvena vrata na istovarnoj rampi stvarno izgledaju cool, meni bi bilo zao
da ih menjam, ali jesi siguran da ona trebaju da budu od drveta, ako se rolaju
gore-dole, nema shanse da su ovakva. Na njima bi isto moglo da pise „no
parking“
7. koja limenka, kutija, novine sa leve strane od zida bi dobro dosle i nemoj
da ocekujes tapsanje po ramenu you fuckin' slob, navikao si nas na najbolje, get
some extra work and make us proud on cgsociety.org P.S: f… you dude, i wanna
see this shit transformin'
А зашто не трансформацију.
E ZATO. ;D
Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.
yo, mene si nas'o da sakatis, a? ;D
1. joj ne smem da menjam…imaj u vidu i „no parking“.I to je vazan deo za kompoziciju
2.moguce, al imade tu i jedna fora: stvari se bitno razlikuju ako je monitor podesen lose.Ja vidim bas lepu crnu boju na karoseriji.Sa bas finim refleksijama…ubio sam se namestajuci scenu i materijale da valjaju…to cu da sredim ako treba, tek kad vidim kako slika izgleda na drugim monitorima.Ako postoji neki univerzalan nacin da to proverim na svom kompu, rekni
3.ok, al posto proverim stavku 2
4.gume su dobile tu reflexiju sa gornje strane iz meni nepoznatog razloga, iako bi trebalo da su tu u senci.enivej, planiram da nabacim neku teksturu po njima.
5.videcu…ono sto me nervira jeste ZAsto tekstura tla na ovoj sceni uporno izgleda zamucenije od ostalih (na zidu) iako je u bigass rezoluciji?…postoji li fora da je izostrim u renderu.Bump postoji, al ko da ga i nema…ako ga pojacam, sve sto dobijem je krzava senka…
6.Vrata su BASH takva…nem' pojma od cega su, al to je sa slidze
7.ce da vidimo…first things first