Тема: BARRICADE

Najzad. Opaki transformers. P.S Ne ocekujte transformaciju!

Коментари:

nex 2007-10-03 13:49:53

yo, mene si nas'o da sakatis, a? ;D
1. joj ne smem da menjam…imaj u vidu i „no parking“.I to je vazan deo za kompoziciju
2.moguce, al imade tu i jedna fora: stvari se bitno razlikuju ako je monitor podesen lose.Ja vidim bas lepu crnu boju na karoseriji.Sa bas finim refleksijama…ubio sam se namestajuci scenu i materijale da valjaju…to cu da sredim ako treba, tek kad vidim kako slika izgleda na drugim monitorima.Ako postoji neki univerzalan nacin da to proverim na svom kompu, rekni
3.ok, al posto proverim stavku 2
4.gume su dobile tu reflexiju sa gornje strane iz meni nepoznatog razloga, iako bi trebalo da su tu u senci.enivej, planiram da nabacim neku teksturu po njima.
5.videcu…ono sto me nervira jeste ZAsto tekstura tla na ovoj sceni uporno izgleda zamucenije od ostalih (na zidu) iako je u bigass rezoluciji?…postoji li fora da je izostrim u renderu.Bump postoji, al ko da ga i nema…ako ga pojacam, sve sto dobijem je krzava senka…
6.Vrata su BASH takva…nem' pojma od cega su, al to je sa slidze
7.ce da vidimo…first things first 

koya 2007-10-03 14:36:28

1. dobro nemoj da menjas, al ko ce da plati mog ochnog lekara
2. ok slazem se, ali ja ne govorim o tachnoj nijansi crne , nego njenom odnosu sa zidom – dobar composting je dobar na svim monitorima
4. mozda imas fresnel i na gumama, pa ti je najjaca reflexija po ivicama, ubi je ili na fresnelu uradi „swap coloure“ a belu smanji na 50%sivu
5. kako se to zove? mip-maping – kada ti je ostar ugao sa povrsinom i kada je textura daleko, ne znam resenje, jedino v-ray displacement

koya 2007-10-04 08:25:05

nadam se da nisi ovo jos okacio na cg, imam par predloga:
1. kompozicija: wide screen – super, ali scena ti je otisla mnogo u desno. Chak i da imas neki akcenat u drugom planu na levoj strani slike, auto bi ti opet bio previse blizu ivice formata
2. svidja mi se sto su texture zida tako kontrastne ali pored njih auto izgleda ispijeno (verovatno zbog losih HDRI podesavanja na reflexiji limarije, ili nepravilnog fresnela). Iskreno, ja sam prvo video ovaj sexy zid pa tek onda auto. Ne dostaje mu ona sochna crna boja, mean look, zbog koga si verovatno prvi put i pozeleo da ga izmodelujes. Ukoliko ne uspes ovo da resis u renderu probaj sledece: iskljuci GI ali ostavi Vray render, podu i zidu daj apsolutno crn standard materijal, autu daj apsolutno beli standard materijal sa 100% belim self illuminationom. Ono sto izrendas ti je selekcija auta u photoshopu. poigras se sa levelsima i contrastom i trebalo bi da bude ok, crna boja koju dobijes ce super da legne na ove boje zida, sto ti je verovatno i bila ideja pri izboru textura
3. slika ima plavkastu gamu, feeling oblacnog vremena. Ako si vec odabrao ostre senke ispod auta, daj mu ga po zutoj boji na celoj sceni, meni ovako nije uverljivo
4. mislim da bi gume trebalo da budu tamnije, ili barem ovaj gornji deo gde je ova zuta prasina (ili reflexija?)
5. ne svidjaju mi se ni ove fuge na asfaltu, mozda bi mogao da izmodelujes ili naslikas nepravilno izlivenu bitumensku spojnicu
6.ova drvena vrata na istovarnoj rampi stvarno izgledaju cool, meni bi bilo zao da ih menjam, ali jesi siguran da ona trebaju da budu od drveta, ako se rolaju gore-dole, nema shanse da su ovakva. Na njima bi isto moglo da pise „no parking“
7. koja limenka, kutija, novine sa leve strane od zida bi dobro dosle i nemoj da ocekujes tapsanje po ramenu you fuckin' slob, navikao si nas na najbolje, get some extra work and make us proud on cgsociety.org P.S: f… you dude, i wanna see this shit transformin'

nikoola 2007-10-07 16:31:30

А зашто не трансформацију.

nex 2007-10-07 19:22:55

E ZATO. ;D

Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.