
Тема: HOLY SHIT....

Коментари:
Fair enough!
nex, jel ovo puca sa konacnim brojem poligona, ako jeste, kako ce to da izgleda na izlivenom modelu, cini mi se da che se segmentacija osecati na cilindricnim delovima
jeste sa konacnim brojem poligona- ali imaj u vidu da ce kad se odstampa
imati nekih 5cm u duzini…a i ta masina ima neku „toleranciju“ za fejsove
pa znade kad treba da ublazi ivice…
jebemliga, u svakom slucaju nisam imao primedbe od amera.
da, jasno, sasvim dovoljno, mislio sam da ce model biti malo veci, uzgred, amb occlusion ne kapira smoothing grupe, y the f… is that, meni isto radi tako
Ne znam da li pričamo o istoj stvari alo kod usta cevi oni poligoni baš izgledaju cool – i trebali bi da budu bez smooth-a
easy peoplez…mali nesporazum.
Ovaj model negde IMA a negde NEMA smoothing grupe- zato sto me je negde mrzelo
da ih stavljam- posto nisu potrebne, tj masina ih ne vidi…dakle mogu da ih
stavljam cisto estetike radi-
A ovaj okluzn je obicna skriptica za max-vray, i kapira smuting bez
problema.Renderuje se sa dva klika, bez obzira na materijale i osvetljenje na
sceni.Dobro za preview.
aj provericu al mislim da ne kapira sm. gr. posto je i meni tako radio, inace, a.o. je dobar da se koristi kao multiply layer u photoshopu preko postojeceg rendera, posto dobro predstavlja sitne detalje
juhu, evo mene ponovo…
napunila sam baterije za battle…;)
e nex mogao bi malo da pricas o novitetima za max…ima masu pluginova, istrazi
malo pa da obavijestis…scalpel i cuda…
welcome back!
Okej, napisacu neki tekst o maksu, tj dodacima- bar o onima koje koristim.Bice
uskoro.
@koya: mozes videti sa ovih mojih rendera- tamo gde ima sm grupa i gde ih nema-
render radi ok.
jep, anime su totally gay.
A za AK??Ima ih i previse…al zato cu da im napravim M21.