Тема: Oblivion: Shivering isles
Коментари:
- niko ne spori da tvoja masina moze da pokrene sve u maksimumu detalja…sta
se primas…
- to sto rupice nestaju posle 30-tak sekundi je tipicna stvar za SVE danasnje igre…cista optimizacija, i niko od tebe ne ocekuje da u pucacini ostanes da buljis u rupice…30 sek je i vise nego dovoljno da dekali ostanu…svaka pohvala za ovaj FEAR XP jer u njemu ima dosta scena gde se stubovi od betona skroz krse od metaka
- a to sto vojnike ne mozes da sodomizujes kad su mrtvi, nije stvar grafike/programiranja, nego stvar etike i PG rejtinga…ne pamtim kada sam zadnji put video u nekoj igri da moze da se izivljava nad lesevima…ovde su eto, stavili da ne reaguju na metke…
- krv stvarno nedostaje, tacno, ali iz gorepomenutog razloga…ali zato je u vegasu i Fearu ima napretek…
ovakve propuste treba zamjetiti
;D ;D ;D ahahahahaaa
Eto vi'sh… Mogu da se opravdaju svi ti „nedostaci“… ali je fakat da
bi bilo bolje da ih nema (tj. da svih tih sitnica IMA). Tako da sa tog gledista
jesu nedostaci.
Damn… kako je ovo dobro definisano. I uzgred..
tacno je. Te mane vecinom sve novije igre IMAJU, ali ne znaci da je to
opravdanje.
PG rating – je lamerski odgovor produkcijskih kuca na pitanje o suvoj
zaradi. A svi ti shaderi + fizika + lova u produkciji .. nista ne znaci ako
tezis realisticnosti a svih (ili makar veceg dela) elemenata te realisticnosti
nema ili ih zanemaris. Meni je recimo mnogo lepsa mrlja krvi u HL2 na zidu nego
dinamicke (realne) senke u na pr. GhostRecon-u. Dakle i dalje tvrdim da je
igra odlicna… ali mislim da upravo te sitnice cine neku takvu igru
nesavrsenom. Dakle nesto treba da bude TOLIKO „velika velicina“ da bi se
zamerili nedostaci… a to se tesko postize. Na pr. '96, kad je „Duke Nukem
3D“ izasao, svi su mu zamerili nedostatak full 3D enginea (likovi, oruzje
i sl. je bilo 2D sprajt iako je okolina bila 3D)… a sve to (tada) je Quake
imao. Medjutim Quake svi pamte kao inovativnu igru koja je uvela 3D likove, dok
Duke-a svi pamte kao „neprevazidjenu pucacinu / akciju sa neprevazidjenim
humorom i atmosferom“.
Fora je u tome sto je u ovim navedenim elementima Dukica bio toliko nadmocan
da je PROGUTAO Quake „overall“, koji je bio jedino tehnicki napredniji. E
sad.. da li je Ghost Recon igra koje ce se ljudi secati posle godinu – dve..
nisam siguran. Za F.E.A.R. sam siguran da hoce.
Namerno nisam pominjao gromade kakve su HL, Doom, Deus Ex, System Shock… koje
ce ljudi (koji su ih igrali) zauvek pamtiti.
ma okej, kapiram ja to skroz…jes da nema krvi i gore-ta u ovoj igri, ali zato je ovo MAMA za takticke pucacine…svako ko se imalo przi na taktiku i FPS ovo treba da odigra…retka igra gde se skoro 80% vremena provede u tactical mapi tek da bi se preslo nekih 100nak metara za sat vremena …takodje ovakve vidze treba igrati na najjacem nivou tezine…
vrlo verovatno da ste ove stranice chitali, ali moze diskusija na ovu
temu:
http://www.gamespot.com/features/6147085/p-12.html
http://www.gamespot.com/features/6147085/p-13.html
bar treba znati zbog expansiona ili nastavka
Mi u COD-u redovno sodomiziramo leševe!
Pa naravno to je cela poenta pucachine… da uzivas dok razbucavas neprijatelju jetru na sve strane.. i pravis im „konfete“ od mozga!
hmmm … nema toga u COD-u … samo plain sex!
SHIVERING ISLES IZLAZI 26tog MARTA!!!!
Stalker, pa ovo…pleasure overload.
bip ........ bip ............bip…bip..bip.bipbipbip …BOOOOOOM!
Nex exploded!
Ma daj.. nije Che probao, pa ne zna u chemu je problem. Ne boj se Nex, nisam ja toliko sujetan sto se tice moje konfiguracije.. koja je BTW u svakom slucaju iznad proseka, i nema toga sto ne moze da se startuje u maximumu detalja! Makar do tog vaseg Crisisicha! Naravno mozemo sad da „raspravljamo“ o tome sta je to prosek i sl. gluposti… ali whateva'! Nego, pojasnjenje:
Ne kazem da nema rupa, vec je uradjeno bezveze. Kad auto izresetas… za bukvalno 30-tak sekundi rupe pocinju da nestaju (PRED TVOJIM OCIMA)… To je smesno. Pa mogli su makar da isprogramiraju neku rutinicu za to, da makar nestajanje pocne kad zamaknem za cosak a ne da se to odvija pred ocima. Mislim da – kad je vec grafika nabudzena dotle, ovakav propus' definitivno treba pomenuti. I to raspadanje auta… Tacno je da se auto menja kad pucas na njega.. al' pre ce biti da mu otpadaju delovi (doduse zaista lepo), jedan po jedan.. vrata, tockovi i sl. Ali kad ga posteno izresetas.. i odgledas nestajanje rupica. Znas na sta auto lici. K'o da su mu cigani u „getu“ poskidali vrata prozore i tockove. Nov novcat.. glazura (metalik boja) po njemu… a fale vrata, tockovi, prozori… Stvarno bezveze. To je makar moj utisak. Isto kao vojnici. Kad ga upucas. On onako lepo padne… svaki vojnik dugacije.. „odradi“ padanje, i zalepi se fino za asfalt. E od tada – lesh je kao hologram. Stoji tu. Ne mrda se ni mm. Pa ljudi jos u Soldier of Fortune-u (1) iz 1999. je pucanje ili udarac u lesh, menjao stanje na istom… BRE. Nedostatak krvi (tj. brutalnog prskanja po zidovima), je isto veliki propus'. To bi boostovalo kvalitet igre jos jedno 20%. Makar meni! Mislim poenta je da, kada govorimo o vizuelnoj extravaganji jedne igre (ovog kalibra) – ovakve propuste treba zamjetiti jer su definitivno prevazidjeni jos odavno .. a figuriraju u ovoj. Kazem steta.. jer bi (meni) bila jos bolja, da kada smaknes nekog od „terorista“ metkom u celo, njegov mozak napravi spanski zid po zgradi pored koje je stojao.. Mislim da bi osecaj bio neuporedivo bolji!