Тема: Oblivion: Shivering isles

Dakle, prva ekspanzija je na pomolu, i dodaje više od 30 sati igre, novi realm Sheogorath i još mnogo toga.. Ova ekspanzija izlazi tokom proleća ove godine Malo teksta: ROCKVILLE, Md., Jan. 18 /PRNewswire/ – Bethesda Softworks®, a ZeniMax Media company, today confirmed the upcoming release of The Elder Scrolls IV®: Shivering Isles™, the official expansion for the award-winning The Elder Scrolls IV®: Oblivion™. Shivering Isles will be released for Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft&

Коментари:

DLC 2007-01-28 16:55:08

Ma daj.. nije Che probao, pa ne zna u chemu je problem. Ne boj se Nex, nisam ja toliko sujetan sto se tice moje konfiguracije.. koja je BTW u svakom slucaju iznad proseka, i nema toga sto ne moze da se startuje u maximumu detalja! Makar do tog vaseg Crisisicha! Naravno mozemo sad da „raspravljamo“ o tome sta je to prosek i sl. gluposti… ali whateva'! Nego, pojasnjenje:
Ne kazem da nema rupa, vec je uradjeno bezveze. Kad auto izresetas… za bukvalno 30-tak sekundi rupe pocinju da nestaju (PRED TVOJIM OCIMA)… To je smesno. Pa mogli su makar da isprogramiraju neku rutinicu za to, da makar nestajanje pocne kad zamaknem za cosak a ne da se to odvija pred ocima. Mislim da – kad je vec grafika nabudzena dotle, ovakav propus' definitivno treba pomenuti. I to raspadanje auta… Tacno je da se auto menja kad pucas na njega.. al' pre ce biti da mu otpadaju delovi (doduse zaista lepo), jedan po jedan.. vrata, tockovi i sl. Ali kad ga posteno izresetas.. i odgledas nestajanje rupica. Znas na sta auto lici. K'o da su mu cigani u „getu“ poskidali vrata prozore i tockove. Nov novcat.. glazura (metalik boja) po njemu… a fale vrata, tockovi, prozori… Stvarno bezveze. To je makar moj utisak. Isto kao vojnici. Kad ga upucas. On onako lepo padne… svaki vojnik dugacije.. „odradi“ padanje, i zalepi se fino za asfalt. E od tada – lesh je kao hologram. Stoji tu. Ne mrda se ni mm. Pa ljudi jos u Soldier of Fortune-u (1) iz 1999. je pucanje ili udarac u lesh, menjao stanje na istom… BRE. Nedostatak krvi (tj. brutalnog prskanja po zidovima), je isto veliki propus'. To bi boostovalo kvalitet igre jos jedno 20%. Makar meni! Mislim poenta je da, kada govorimo o vizuelnoj extravaganji jedne igre (ovog kalibra) – ovakve propuste treba zamjetiti jer su definitivno prevazidjeni jos odavno .. a figuriraju u ovoj. Kazem steta.. jer bi (meni) bila jos bolja, da kada smaknes nekog od „terorista“ metkom u celo, njegov mozak napravi spanski zid po zgradi pored koje je stojao.. Mislim da bi osecaj bio neuporedivo bolji! 

nex 2007-01-28 17:58:15
  • niko ne spori da tvoja masina moze da pokrene sve u maksimumu detalja…sta se primas…
    • to sto rupice nestaju posle 30-tak sekundi je tipicna stvar za SVE danasnje igre…cista optimizacija, i niko od tebe ne ocekuje da u pucacini ostanes da buljis u rupice…30 sek je i vise nego dovoljno da dekali ostanu…svaka pohvala za ovaj FEAR XP jer u njemu ima dosta scena gde se stubovi od betona skroz krse od metaka 
    • a to sto vojnike ne mozes da sodomizujes kad su mrtvi, nije stvar grafike/progra­miranja, nego stvar etike i PG rejtinga…ne pamtim kada sam zadnji put video u nekoj igri da moze da se izivljava nad lesevima…ovde su eto, stavili da ne reaguju na metke…
    • krv stvarno nedostaje, tacno, ali iz gorepomenutog razloga…ali zato je u vegasu i Fearu ima napretek… 

ovakve propuste treba zamjetiti

;D ;D ;D ahahahahaaa

DLC 2007-01-28 19:32:46

Eto vi'sh… Mogu da se opravdaju svi ti „nedostaci“… ali je fakat da bi bilo bolje da ih nema (tj. da svih tih sitnica IMA). Tako da sa tog gledista jesu nedostaci.
Damn… kako je ovo dobro definisano. I uzgred.. tacno je. Te mane vecinom sve novije igre IMAJU, ali ne znaci da je to opravdanje.
PG rating – je lamerski odgovor produkcijskih kuca na pitanje o suvoj zaradi. A svi ti shaderi + fizika + lova u produkciji .. nista ne znaci ako tezis realisticnosti a svih (ili makar veceg dela) elemenata te realisticnosti nema ili ih zanemaris. Meni je recimo mnogo lepsa mrlja krvi u HL2 na zidu nego dinamicke (realne) senke u na pr. GhostRecon-u. Dakle i dalje tvrdim da je igra odlicna… ali mislim da upravo te sitnice cine neku takvu igru nesavrsenom. Dakle nesto treba da bude TOLIKO „velika velicina“ da bi se zamerili nedostaci… a to se tesko postize. Na pr. '96, kad je „Duke Nukem 3D“ izasao, svi su mu zamerili nedostatak full 3D enginea (likovi, oruzje i sl. je bilo 2D sprajt iako je okolina bila 3D)… a sve to (tada) je Quake imao. Medjutim Quake svi pamte kao inovativnu igru koja je uvela 3D likove, dok Duke-a svi pamte kao „neprevazidjenu pucacinu / akciju sa neprevazidjenim humorom i atmosferom“.
Fora je u tome sto je u ovim navedenim elementima Dukica bio toliko nadmocan da je PROGUTAO Quake „overall“, koji je bio jedino tehnicki napredniji. E sad.. da li je Ghost Recon igra koje ce se ljudi secati posle godinu – dve.. nisam siguran. Za F.E.A.R. sam siguran da hoce.
Namerno nisam pominjao gromade kakve su HL, Doom, Deus Ex, System Shock… koje ce ljudi (koji su ih igrali) zauvek pamtiti. 

nex 2007-01-28 20:16:28

ma okej, kapiram ja to skroz…jes da nema krvi i gore-ta u ovoj igri, ali zato je ovo MAMA za takticke pucacine…svako ko se imalo przi na taktiku i FPS ovo treba da odigra…retka igra gde se skoro 80% vremena provede u tactical mapi tek da bi se preslo nekih 100nak metara za sat vremena …takodje ovakve vidze treba igrati na najjacem nivou tezine…

koya 2007-01-29 11:27:10

vrlo verovatno da ste ove stranice chitali, ali moze diskusija na ovu temu:
http://www.gamespot.com/features/6147085/p-12.html
http://www.gamespot.com/features/6147085/p-13.html
bar treba znati zbog expansiona ili nastavka

che 2007-01-29 12:58:26

Mi u COD-u redovno sodomiziramo leševe!

DLC 2007-01-30 00:07:03

Pa naravno to je cela poenta pucachine… da uzivas dok razbucavas neprijatelju jetru na sve strane.. i pravis im „konfete“ od mozga!

che 2007-01-30 16:58:26

hmmm … nema toga u COD-u … samo plain sex!

nex 2007-03-13 12:37:39

SHIVERING ISLES IZLAZI 26tog MARTA!!!!
Stalker, pa ovo…pleasure overload.

che 2007-03-13 16:28:01

bip ........ bip ............bip…bip­..bip.bipbipbip …BOOOOOOM!
Nex exploded!

Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.