Тема: Сви светски градови њих 42.548!

За потребе online игре Colonium, о којој је било приче раније, радио сам мапу света са реалним позицијама градова. Било је потребно направити систем (програм) који претвара географске координате града у пикселе на мапи и обрнуто. На интернету сам пронашао гомилу разних пројекција света…

Коментари:

nikoola 2009-04-08 22:42:26

Ја не одустајем ни од једне идеје!!!

che 2009-04-08 23:46:15

Ово је сада глупо што ћу да кажем јер су ми непознате твоје идеје али – прво – већ сте одустали од оног да можеш да градиш где оћеш – што је било прилично кул решење. Потсетило ме мало на Симсити – ал нема везе. Друго, ако се питаш ти или неко други – одкуд мени право да нешто ту причам – е па недавно сам одустао од једне игре сличне твојој након годину и по дана играња (разло је био закомпликовани међуљудски односи). Та игрица је била агресивна освајачка РТС са јаким акцентом на дипломатији. Упознат сам и са „Тривјаном“ (намерна грешка) који нема тај изражени освајачки моменат а има наметнути крај – што је по мени глупост – јел игра треба да допусти играчима да се међусобно поубијају – јер у супротном није интересантна. А пре ове две – играо са исто тако стратегију која је , чини ми се, била описана у свету компјутера. Она је – слично Травијану – била тип Геј-стратегије – где ниси могао да погинеш и нестанеш ал су зато могли да те сравне са земљом. Интересантна ствар код ње је било то да је она користила Гугл мапс – па си тако могао да изабереш реалну позицију своје земље на планети – са реалним ресурсима који си тој области припадале. Твојим растом расла је и површина твоје земље у виду кружне зоне утицаја. Има ту још доста неких фора о којима нећу сад већ о оној која ме је натерала да одустанем. Сваки нови играч може своју државу да позиционира где хоће – мининг – могао си да своју државу да оснујеш у оквиру већ постојеће територије и да нико нема неке штете или користи од тога – што је по мени УБЕРГЕЈ – јер може и не мораш да имаш однос са другим играчима – а мапа гуглетова у принципу и не значи ништа са тим силним преклапањима. Нешто су хтели ал ништа нису урадили! Треће – Д Поента. Некада је главна критика за игрице у СК била – „игра има од свега по мало а у принципу нема нешта конкретно“. То ти је мој савет. Да би нешто успело – мора да буде просто ко шебој. Да постепено навлачи и увлачи играча у суштину стари. Ако играчу даш превише опција за залуђивање – многи неће хтети да се залуђују на дуже стазе. Увођење гугл мапс у игру је супер идеја – увођење реалних градова није – шта да радиш са једним нпр Лос Анђелосом чија је површина ужег градског језгра једнака повшини Срема а површина са предграђима и другим градовима спојеним са њим једнака површини Војводине?!?. Цивилизација МАЈКА!
Мислим, можда можеш да искористиш топографки гугл мапс – без градова а са предефинисаним ресурсина ор ватевер … Бест оф лак. Чирс мејт 

nikoola 2009-04-09 10:02:11

Че, нисам ја осмислио игру, нити могу много да утичем на њу. Дам, ту и тамо, неки предлог, који Велики брат усвоји или не. Нисам много играо сличне игре да бих је ценио „компаративном методом“. Као што сам већ раније писао, постоје те четри суперсиле и ти приликом учлањења добијаш случајним одабиром конкретну позицију и „реалан“ назив твог града у суперсили.
Већина смртника ће добијати само нека „села“ али права, постојећа, са прецизном локацијом и сваки градоначелник, зависно колико је добар играч и дипломата може постати председник и његово „село“ главни град.
Величина града не игра никакву улогу (можда сама организација у оквиру града буде прилагођена облику терена где се он налази нор. у пустињи, на реци, уз море … пар варијанти). То је цела поента ових градова, за сад. Што се тиче остатка приче, учлани се на радну верзију игре http://www.ing.rs/colonium и у форуму дискутуј са ауторима.
Како ја волим да кажем: свака идеја је добро дошла!

Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.