Тема: Сви светски градови њих 42.548!
Коментари:
Ово је сада глупо што ћу да кажем јер су ми
непознате твоје идеје
али – прво – већ сте одустали од оног да
можеш да градиш где оћеш – што је било
прилично кул решење. Потсетило ме мало на
Симсити – ал нема везе. Друго, ако се питаш
ти или неко други – одкуд мени право да
нешто ту причам – е па недавно сам одустао
од једне игре сличне твојој након годину и
по дана играња (разло је био закомпликовани
међуљудски односи). Та игрица је била
агресивна освајачка РТС са јаким акцентом
на дипломатији. Упознат сам и са
„Тривјаном“ (намерна грешка) који нема тај
изражени освајачки моменат а има наметнути
крај – што је по мени глупост – јел игра
треба да допусти играчима да се међусобно
поубијају – јер у супротном није
интересантна. А пре ове две – играо са исто
тако стратегију која је , чини ми се, била
описана у свету компјутера. Она је – слично
Травијану – била тип Геј-стратегије – где
ниси могао да погинеш и нестанеш ал су зато
могли да те сравне са земљом. Интересантна
ствар код ње је било то да је она користила
Гугл мапс – па си тако могао да изабереш
реалну позицију своје земље на планети –
са реалним ресурсима који си тој области
припадале. Твојим растом расла је и
површина твоје земље у виду кружне зоне
утицаја. Има ту још доста неких фора о
којима нећу сад већ о оној која ме је
натерала да одустанем. Сваки нови играч
може своју државу да позиционира где
хоће – мининг – могао си да своју државу
да оснујеш у оквиру већ постојеће
територије и да нико нема неке штете или
користи од тога – што је по мени УБЕРГЕЈ –
јер може и не мораш да имаш однос са другим
играчима – а мапа гуглетова у принципу и не
значи ништа са тим силним преклапањима.
Нешто су хтели ал ништа нису
урадили! Треће – Д Поента. Некада је
главна критика за игрице у СК била – „игра
има од свега по мало а у принципу нема нешта
конкретно“. То ти је мој савет. Да би нешто
успело – мора да буде просто ко шебој. Да
постепено навлачи и увлачи играча у суштину
стари. Ако играчу даш превише опција за
залуђивање – многи неће хтети да се
залуђују на дуже стазе. Увођење гугл мапс у
игру је супер идеја – увођење реалних
градова није – шта да радиш са једним нпр
Лос Анђелосом чија је површина ужег
градског језгра једнака повшини Срема а
површина са предграђима и другим градовима
спојеним са њим једнака површини
Војводине?!?. Цивилизација МАЈКА!
Мислим, можда можеш да искористиш
топографки гугл мапс – без градова а са
предефинисаним ресурсина ор ватевер … Бест оф лак. Чирс мејт
Че, нисам ја осмислио игру, нити могу много
да утичем на њу. Дам, ту и тамо, неки предлог,
који Велики брат усвоји или не. Нисам много
играо сличне игре да бих је ценио
„компаративном методом“.
Као што сам већ раније писао, постоје те
четри суперсиле и ти приликом учлањења
добијаш случајним одабиром конкретну
позицију и „реалан“ назив твог града у
суперсили.
Већина смртника ће добијати само нека
„села“ али права, постојећа, са прецизном
локацијом и сваки градоначелник, зависно
колико је добар играч и дипломата може
постати председник и његово „село“ главни
град.
Величина града не игра никакву улогу (можда
сама организација у оквиру града буде
прилагођена облику терена где се он налази
нор. у пустињи, на реци, уз море … пар
варијанти). То је цела поента ових градова,
за сад. Што се тиче остатка приче, учлани се
на радну верзију игре http://www.ing.rs/colonium и у форуму
дискутуј са ауторима.
Како ја волим да кажем: свака идеја је
добро дошла!
Ја не одустајем ни од једне идеје!!!