Тема: The Coloniam: Нова online стратегија
Коментари:
Kad procitah ovo od DLCa, ja reko brze bolje da vidim to cudo…kad ono -raskrsnica i 4 zgradice;D;D;D E lekicu lozano… Oce li biti lepse od Krejzisa, Cobose? ;D3:);D:P
;D Изглед зграда је привремен (ја сам га
позајмио из LinCity -ја пробе ради).
А што се раскрснице и целог концепта
слагања као у тетрису … изгледа да се
одустаје од тога … на крају ће бити сасвим
једноставно клик на одређена места и то је
то …
Погледајте у форуму (а можете и да
прокоментаришете):
http://www.ing.rs/colonium/forum.php
Сјајно! Ћоба распали по овоме. Тестираћу ово с времена на време баш ме интересује на шта ће да изађе.
Evo i ja se pridružujem željama čestitkama i pozdravima! Pošto već godinu i po igram igricu ovog tipa – slobodno možeš da me pitaš za savet Mogao bi i da dovedem gomilu igrača sa Tribal Warsa ;D
Сердаре, нешто сам размишљао да кад
завршим овај пројекат, заједничким снагама
покушамо да развијемо неки 3D engine нпр. за
SkyRazor. Платформа коју имам у виду и која ми
делује врло занимљиво је: mono, пошто
верујем да си већ дубоко загазио у .Net
програмирање. Правиш програм за једну
платформу, а она ради на свим осталим (Linux, Mac,
Windows) без икаквих промена у коду, а чак и без
поновног/посебног компајлирања!
Извршни фајл који је резултат компајлирања
програма под Linux-ом, покреће се без проблема
под Windows-ом, и обрнуто! Нисам се много
удубљивао у саму технологију, али за нешто
слично је била способна само Java, али она
користи виртуелне машине, интерпретер као
језик и прилично зна да закилави, мада сам
видео пар озбиљних 3D игара писаних у Java-и.
Игру би наравно морао да гура OpenGL, ал' добро
… погледај неке од његових библиотека (има и
неколико 3D engine-а, које би могли да
користимо). Ово је само неко моје
размишљање …
strava, samo ispravi onaj text – unesite lizinku
Ух ћоба, извини што дуго нисам одговорио. Нисам се логовао већ неко време… Предлог је занимљив, али верујм ми ја о .net програмирању немам појма. Вероватно ћу због посла морати мало да научим У сваком случају некако сам мало скептичан у вези мениџд програмирања за видео игре. Можда је страх неоправдан али имам утисак да би хардверски захтеви били исувише велики за оно што игра може да понуди. За игру типа Sky Razor би било нормално да може да се покрене на готово свакох машини коју је данас могуће купити… Иначе за мениџд програмирање постоји можда мало боља алтернатива: microsoft game studio. То је фрејмворк базиран на дот нету који гарантује да ће игре моћи да се покрену и на хбоксу и на виндовсу. Ако би поново радио на Скај Рејзору, видео би да се сконцентришем на вештачко генерисање позадина. Приступ са којим смо покушали прошли пут једноставно није погодан за ресурсе и знање које имамо а осим тога питање је да ли је исплатив за такав тип видео игре.
У међувремену сам мало прчкао и пронашао,
по мени најбољу варијанту (јер сам већ нешто
радио у Python-у): Soya3D Удуби се мало у суштину
библиотеке, има доста, мени, генијалних
ствари.
У пар реда кода можеш да направиш
функционалну игру!
Ево неки тред о Колонијуму http://www.elitesecurity.org/t386145-Nova-domaca-browser-igra
Ovo moram da prokomentarisem! Coba FANTASTICNO!!! Sve pohvale… ovo je bas onako kako sam pretpostavio da ce biti… Pohvale i samo pohvale. Takodje sve najlepse crtacu gradjevina (ma ko da je), izgledaju prelepo. Samo se nadam da nisu drpljene od nekle… Svidja mi se resenje sa raskrsnicom i izgradnjom oko nje… videcemo sta cete uraditi dalje, ali ovo za sada izgleda kao mali simpatican SimCity-c!!! Keep it reel! ^_^