Тема: Ako ih zastava ne izvuce niko nece

Предвиђа се да ће само у Фијату следеће године профит пасти за чак 80 одсто.

Коментари:

nikolar 2008-11-28 12:56:54

vidi ako ovo sa zastavom ili fijatom ne uspe nama nista ostati nece
fijat se uvek kroz istoriju provlacijo i sirijo na rizicnim trzistima
seti se zastave lade peglice ali i fabrika u tursoj tito je 69 poklonio jedan tristac Leonidu Breznjevu u tada je fijat postao svetski igrac a ne neka fabrika u torinu
dace bog da se zastava izvuce i da auto industrija u srbiji pocne da proizvodi delove za fijat i da nasa fabrika fijat postane jaka da moze da izbaci svoj model kao seat, skoda, dacija ili naprimer imza u turskoj

nex 2008-11-28 13:11:17

[quote]
Iz ovoga se vidi da fijat nij u takvim govnima kao ostali sto daje nadu da ce i nasa zastava da se izvuce.

Rule, ti znas da ja tebe ne volim da ispravljam, tako da cu samo dati opservaciju… U drugom delu recenice pise nasa Zastava… To vise ne postoji… Postoji njihova Zastava, odnosno njihov Fiat (Serbia)…
U svakom slucaju i to malo procenata sto je u vlasnistvu drzave (tj. Dinkica), uvek ce savisiti samo i samo od Fiat-a, tako da je Zastava data nacisto… i jedino sto moze sada da propadne je Fiat… a za to treba da nas boli racko. Kada su uspeli da nacisto utrentaju fabriku od preko 70 godina tradicije, i prekinu kakav takav kontinuitet srpske auto-industrije… ne vidim razlog zasto bismo se i dalje uopste brinuli o nekom tamo Fiat-u (vise nego o GM-u ili Toyoti na pr.)… Ionako (i bez krize a i sa njom) u Fiatu Serbia treba ocekivati masovna otpustanja i restukturiran­je..... Ja potpuno razumem Dinkica… Sem sto se ingeniozno ratosiljao teskog bremena otpustanja sirotih radnika Zastave, i doneo znacajne poene koaliciji u kampanji na prethodnim izborima… uzeo je i sebi u dzep lepu kintu jer se istalio sa Fiatom ko zna sta (ito je sve ugrabio pre sv.ek.krize)!! Tesko je poverovati u bilo sta sem ishoda – veca steta nego korist. Prvenstveno za obicne ljude (nas, poreske obveznike i novcano inferiorne kupce najjeftinijih automobila u Evropi). Ali ok. mozda odjednom standard u Srba skoci 4–5×, pa pocnemo da kupujemo Audije i Mechke! :RnR
hahaha koja opservacija…pa ko da si piso u opservatorijumu ;D;D preko 70 godina tradicije hahaha
.
Drzi se ti fejsbuka;D;D;D
.
Rule ti lepo odgovorio.Ali bas.Nista ja ne bi diro;D

DLC 2008-11-28 13:20:57

@ Rudic
Od toga nema nista… Jer ce taj Fijat kod nas biti ono sto je na pr. Suzuki u Madjarskoj ili Opel u Poljskoj… Dakle to su automobili koji se klepaju / sklapaju tamo… i nista vise… Madjarska i dalje nema auto industriju (u pravom smislu reci)…
Od Skoda, Dacija i sl. fazona… nema nista. To je baceno niz rijeku! @ Nexuz
Vidim uclanio si se u G(ej)17+ !! 

nex 2008-11-28 13:28:39

Eve ti malo vesti iz Gej17 plus-a:
.
Madjarska auto-industrija (za koju kazes da ne postoji):

  • German giant Daimler has decided to invest € 800 million creating 2,500 jobs to build Mercedes A and B class in Kecskemét. The factory will produce 100,000 cars annually

    from 2011;

    • Audi Hungária Motor Ltd., invested € 80 million in its new machine-tool factory in Győr;
    • Renault-Nissan has invested € 13 million to set up a regional spare parts supply centre in Győr for the Hungarian, Slovak, Czech, Slovene and Romanian markets;
    • Japanese Denso has recently invested about € 100 million to enlarge its diesel engine fuel-injection factory in Székesfehérvár, which is ultimately expected to employ over 2,000 people;
    • Suzuki Hungary PLC invests € 400 million to double production at its plant in Esztergom to 300,000 pieces a year by 2007;
    • By 2006 Robert Bosch Electronika Ltd. production centre in Hatvan became the Bosch Group’s largest producer of electric parts all over the world;
    • Hungarian affiliate of Norsk Hydro, Hydro Aluminium starts to build a new factory beside its current one in Győr with a greenfield investment;
    • Japanese Bridgestone has brought its cutting-edge BIRD production system from Japan to Hungary. By investing € 195 million in Tatabánya, the company establishes a production facility with a daily capacity of 8,000 tyres and employs 185 new employees;
    • Korean Hankook Tire will invest € 528 million by 2010 in its brand-new tyre factory in Dunaújváros that will produce 10 million tyres per year and employ 1,500 people;
    • Japanese Asahi Glass Co. has invested USD 162 million to build its facility in Tatabánya that will employ 600 people to produce safety glasses;
    • Japanese Ibiden has invested more than €100 million in the first phase in its factory in

    Dunavarsàny and will employ 1,200 people to produce ceramic filters for diesel engines;

    • German ZF Hungária Ltd. is investing € 74 million in Eger to build its second manufacturing plant. In 15,000 sqm premises and with 1,400 employees, ZF will manufacture 1.2 million steering gears, 1.7 million A/C pumps and 120,000 gearbo­xes per

    year.

.
/---code \---
.
Eve ti i jadne Rumunije:
/---code \---
.
Ma baceno niz rijeku;D;DSklapaju i gume:P Pravac bre kod Mirka na DOSKOLAVANJE3:)

DLC 2008-11-28 14:05:51

Onda se odseli u Madjarsku. Meku auto industrije… 'Ladno si googlao o ovome… Boze… 

1. A koja je to Madjarska marka automobila, od silne industrije?
2. Gde sam ja pominjao Rumuniju u negativnom kontextu. Naprotiv moj stav je da su Rumunija i Ceska primeri koje smo trebali da sledimo, a ne da isprdimo Zastavu niz vetar. Stavise Daciju i Skodu sam bas naveo u pozitivnom contextu. BTW – kad vec Ctr+V-ujes podatke…, kako ti nije indikativno da na pr. Rumunija ima 50k manje automobila proizvedenih od Madjarske a ima DUPLO vise zaposlenih radnika u auto industriji!!!!! PLUS imaju NACIONALNU MARKU, zvanu DACIA! Bez obzira sto je owned by Renault, to je ipak Dacia! Svaka im cast! Ali ne Neso je najpametniji, uvek na Googlu ili Wikipediji nadje statistiku i pravi se pametan....... a ni ne analizira ono sto postuje! 

nex 2008-11-28 14:15:45

Pa bolje na google, nego na fejsbuk;D
.
Bitno je da industrija RADI, madjarska IMA auto industriju , NE SKLAPAJU, vec PROIZVODE i to je ono sto si lupio pa ostao ziv…ta rumunska NACIONALNA MARKA je mozda marka za tebe i siromasne poput nase zemlje…dok smo mi prdeli sa YUGOm, oni su odmaglili svetlosnu godinu ispred i eto…u*rana DACIA postade MARKA!
.
Madjari imadu RABU btw;D;D;D http://www.raba.hu/english/our_history.html
.
Dakle, industrija koja daje PARE, i radnike i delove partnerima placa NOVCEM, a ne KOBASICAMA ili drzavnim parama koje se stampaju zarad socijalnog mira…eno ti pitaj BATICU pa ce covek da ti objasniB)
.
Eve jos malo iz Gej17:
.
IVECO i MAGNETI MARELLI takodje osnivaju fabrike.Sve lepo pise, pa na ANALizu i ORALizu:
http://www.fiatgroup.com/en-us/mediacentre/press/Documents/2008/Fiat_Group_estende_la_propria_presenza_in_Serbia_ing.pdf .
Kada bi TI malo analizirao, a ne OPSERVIRAO, ukapirao bi;D But nooooo…ZASTAVA, brend!!!3:)
Zovi bre ovog coeka, da te poduci necemu.Ako vec SAT revija ne mere;D

nikolar 2008-11-28 14:57:23

ako jedna zemlja nema industriju delova nema ni givira o auto industriji
lada, folcvagen, bmv, pogon u torinu, mislim i nisan i ford (u engleskoj) imaju fabrike u kojima se sve proizvodi a tek nesto dovozi dok ostale korporacije proizvode u raznim fabrikama i sklapaju na vise mesta. nasa prednost bi bila da smo ocuvali zastavu koliko toliko da proizvodi sto vise u kragujevcu a viskovi nasih fabrika prokuplje cacak milanovac becej subotica imr nis krusevac pirot leskovac vranje da se ukljuce u proizvodnju drugih proizvodjaca prema tome napred fijatova fabrika u srbiji

nex 2008-11-28 15:13:22

Tako je, FORZA FIAT!;D;D;D

nikolar 2008-11-28 15:40:07

ako fabrika u kragujevcu bude kompaktna i ne sklapaonica i ako krene sa svojm modelima to ce biti nasa fabrika ali ako bude kao imv (reno nisan grupa) onda jebiga spadosmo na madjarski nivo samo sklopi jer je ovde jeftinije a nasa fabrika nije tako skupo placena slovacka je za sklapaonu dala 280 miliona e a mi za pravu fabriku samo 300 ili nas samo lazi ako mladj laze rog ne

nex 2008-11-28 15:48:43

Madjari se ne bave samo sklapanjem kola, nego ih i proizvode.U­ostalom, pise lepo.Suzuki,Mer­cedes,Audi su tamo pored Renoa, plus japanski i korejski giganti u proizvodnji guma, i Bosch itd itd…
.
A zastava, tj Fiat Serbia ce proizvoditi kola, koji tacno model, ce da vidimo…

Како бисте поставили Ваш коментар морате се учланити/пријавити на сајт.