Тема: ВОКТРУ?
Коментари:
uf gledao sam neke tutorijale u vezi toga … nego, radnja ovog filma se odigrava u CG na obalama bokokotorskog zaliva … to kažem zbog mapiranja …i neba
znas za foru u max-u sa voktruom u viewportu?.....ista ikonica gde je pan view…? Sad mozda moze nesto sa tim da se izmuva
ako koristis ut engin jedna preporuka: importuj iz maxa samo namestaj i sitnije stvari, a vecu geometriju i crtaj direktno u ut editoru sa AD i SUBstruct, i tu je i mapiraj. Inace ukoliko vevike povrsine budes uvozio iz maxa ima da ti brljavi sa light mapama u ut-u. Jednostavno ne zanosi se da mozes celu scenu odmah da ubacis u engin i da ti on ispravno computuje light mape. Ja sam to probao sa svojom postom, ne ide. Al ja bih ipak odradio klasicnu animaciju u maxu. Ako treba neki Quick tut za animiranje kamere napisacu ga.
ako hoces na brzinu i nije ti bitno da se posle hvalis koristi skecap05
Ne želim na brzinu. U pitanju je big biznis. Niko mi nije rekao – jel UT podržava nešto što se zove NEBO i OTVOREN PROSTOR?
sve sto postoji i u igrici, al moraces da skines brdo tutorijala
ti to ondak lepo importuj kao mapu u CoD2 …LoL… ;D
Ima COD svoj program za pravljenje mapa .....a dao si mi i super ideju!!!!
Јел хоћеш Real Time ? Дакле као у игрици ? Ако да онда ти је најлакше да импортујеш сцену у UT2енџин. Имаш њихов UnrealED којим едитујеш нивое, а теби ће послужити за инпорт из макса.